Used to care

Det är inte särskilt lätt att låta bli att bli stressad över allt som finns omkring. Är det jag som planerar mitt liv dåligt eller får vi oerhört mkt jobb just nu? Jag önskar att det inte gick utöver min sömn för det kommer jag dras med under så lång tid, och jag blir så less. Jag känner mig bara sur och grinig eftersom jag inte får min sömn som jag behöver. Igårnatt var klockan två när jag tittade på den sist, det är på tok för länge för mig.

Mitt stora plus idag är att jag har fått tillbaka min kamera, LYCKA!


Kommentarer
Erika

precis! Jag tycker det känns super konstigt att alla har börjat redan utom vi =O. Vilken dag börjar du där?

2008-11-04 @ 18:08:13
URL: http://erikalindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0