Imagine there's no countries

Första gången vi testade scensminkningen så dög inte mitt enligt Brittan så jag fick dra på mig allt kladd idag igen enbart för att visa för henne, men den här gången funkade det för henne, så jag har varit knall blå runt ögonen hela dagen. Idag har jag fått super hjälp med sminket men jag undrar verkligen hur snyggt det kommer att se ut när jag ska göra det själv på föreställningen, det kommer troligtvis se ut som att jag har ett blåöga på scenen istället, hahah. Jag önskar att jag fick ha grått eller någon annan färg, men det är ju inte det som är de huvudsakliga, det är ju trotsallt föreställningen.

Ikväll skulle vi käka en snabb middag med makaroner för att vi kom hem rätt så sent. Undertiden som jag stod och stoppade i makaronerna i grytan öppnades plötsligt nederdelen av kartongen och alla  makaroner flög ut på golvet, och tänk er då att det var en sprillarns ny kartong också, jag har nog aldrig sett så mkt makaroner på ett och samma ställe förut haha. Det är lite sådär ovärt, men sådant som kan förstöra ens kväll lite extra, haha.



Kommentarer
Andrea

Ååh, tack :) Ja, det har jag :) Jag gillar den verkligen, vattnet är så vackert också. Alldeles nattsvart, ser nästan ut som olja ;p

2008-11-27 @ 22:11:30
URL: http://andreeal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0