Walk this world, try to stay on my feet

Jag förstår inte varför jag var tvungen att vara nervös innan jag skulle på min första körlektion, det var hur roligt som helst! Nervositeten släppte nästan på direkten och jag gillade verkligen Stefan, han förklarade bra och var bara allmänt trevlig, han hoppas jag på flera ggr! Insåg att jag inte ska köra förens om en vecka ungefär, känns långt bort, men jag lär ju ändå inte få köra upp förens vecka 3 så stress med körkortet är nog inte de rätta ordet, haha.

Vi hade "bullkalas" igår med Jonas. Vi skulle se film på en lektion och in kommer han med tc-bullar fullproppat i en påse, det var ngt enormt mkt bullar på ett och samma ställe. Här njuter vi och blir lite förundrade vah, men om det är någon som ska köpa så mkt bullar till folk så äre tammetusan Jonas, haha! Vi drog en "bullpåse-pose" bara för att också, enjoy!







   

    


Kommentarer
Merika

Ni estetare är så härliga upp till 110%:)

2008-11-18 @ 22:43:34
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Anna

Men gössä, fick ni en påse var? Linda ser nöjd ut iallafall, höhö. Och tack för kommentaren om vojmån, känns bra att det är fler än jag som upptäckt karusellen.

2008-11-19 @ 12:44:17
URL: http://norrlander.blogg.se/
Sofia

jag älskar att någon gick på bullpåse buset! haha :D

2008-11-19 @ 21:54:36
Anna

Well, det kom yttepyttelite igår så vi har kanske en millimeter på vissa ställen, om vi har tur. Men jag är glad för det lilla och folk här nere tycker mest att jag är konstig - jag svär, alla stockholmare hatar snön. Hur mycket har ni hemma?



Haha, ska han? Men gössä, vilken tur för vilhelminas överlevnad. Jag menar huuuuuur skulle vi klara oss utan eneröd? Obegripligt. obegripligt.

2008-11-21 @ 07:12:19
Sofia

VARFÖR ÄR INTE MALIN MED!??!? :( :( hon var ju ändå bäst, haha

2008-11-22 @ 16:10:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0