We hit the room

Nu är engelskan färdig och mina ögon kan knappt hålla sig uppe. Men så har jag varit hela dagen, gjort stora felskrivningar på mina texter och klagat på allting som är ovärt. Jag gillar inte dagar som bara blir överdrivna för att jag har fått i mig för lite sömn. Ja, iaf om jag klagar över småsaker som inte alls egentligen spelar någon roll, men alla måste vi ha sådanna dagar också, antar jag.
Jag insåg idag att det är precis bara EN måndag kvar tills jag fyller år! En dag, en timme, en sekund, dom flesta stunder som en är inräknat i brukar oftast inte vara så fasligt länge, men just nu känns en månad för långt bort helt klart. Men snaaaart, är jag arton och myndig. Då saknas bara körkortet och en bil, tack tack.
Jag slänger in ett kort på min och Jennys mysiga dag härom veckan, då kan man bara inte låta bli att vara trött och bråkig när man tittar på ett sådant fint kort. Sleep tight folk!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0