You tryin to focus

Har nyss sett sense and sensibility, hur mysig film som helst! Jag gillar när det är lite gammalt, lite mysigt och massor av fina klänningar, haha!
Jag tog en promenad idag, tror inte att jag har frusit så mkt på ett tag, fram med långkalsongerna men det räckte ändå inte till, det gick rakt igenom, då är det illa!Jag hoppas jag orkar kliva upp i tid imorgon så jag kan ta en mysig morgonspromenad, det är när man kommer hem som man uppskattar allting på ett litet annorlunda sätt. Jag känner dock på mig att min trötthet kommer svika mig, som alltid hahah.
Ni borde se sense and sensibility iaf om ni vill ha lite mys en kväll, den är värd tiden!



Kommentarer
Erika

Du är utmanad, kika i min blogg! :)

2008-11-03 @ 12:30:22
URL: http://erikalindblad.blogg.se/
alexandra

du e utmanad. klicka in på bloggen min^^

2008-11-03 @ 22:30:38
URL: http://barbieblonde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0