You'll be me inspiration

Jag tänker börja mitt inlägg med att påpeka att den sötaste av dom alla har födelsedag idag, SANDRA HAR NÄMLIGEN BLIVIT MYNDIG OCH STOR! Det betyder alltså eget snusinköp hädanefter och pengarna kommer att gå lite extra mkt nästa gång på hotellet, right? hahaha. Hursomhelst, jag är så glad att det är hennes dag idag, och den verkar ha varit toppen också, det kunde alltså inte bli bättre!
Jag har haft lite att göra också och har räknat ut att Sandra har levt 6575 dagar, och det är inte illa pinkat de! På dom 6575 dagarna har det blivit en underbart fin människa som resultat, I love it!

Mina fina vänner kunde inte ha gett mig en bättre start på min vecka, dom är verkligen Guldvärda, tack!









Kommentarer
sandra

åh tacktackatack! vill säga de jätte många gånger men då kommer ja att få skavsår i halsen hahah :)

och jag vet inte vad jag ska säga för de finns inte ord hur glad jag blir och hur mkt jag tycker om dig :)

2008-11-05 @ 18:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0