Don't complain before you know the truth

Det känns ju hemskt att medge det men vad jag har varit naken utan internet! Man gör det verkligen till en vana, och det faller som naturligt att kunna sätta sig ner och surfa omkring som den normalaste saken i världen. Eftersom jag trodde jag var mer teknisk än jag var så har det tagit tid innan vi fått tillbaka det, ny D-link och lång väntan och nu kan min gamla vana komma tillbaka, haha.

Jag har hunnit med en hel del mysiga saker medans internet inte har fungerat, jag ska ladda upp lite bilder senare. När jag får tid vill säga, för just nu har jag världens sötaste bebis på besök, jag känner verkligen suget efter att skaffa en egen, det är ju nästan farligt att ta hem dom haha. Imorgon blir det tårtkalas hos sötbea som snart fyller år, vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0