Don't stop feel

Ohmammah, nu när jag börjar tänka efter har jag haft en sån otroligt bra vecka! Jag har fått tillbringa tid med så mkt människor som jag får kärlek och glädje av i vardagen, vad mer kan jag egentligen begära?
Det behöver inte handla om världens fester eller planerade middagar, utan bara tid tsm där vi ser vart tiden för oss.

Jag har hunnit med att vara med Viktoria och bara mysprata! Eftersom hon nästan aldrig är omkring måste man verkligen passa på att se till att träffas när hon väl far hit. Att höra om hennes bravader och stunder var en av dom bästa sakerna som har hänt på länge, och vilket ställe passar inte bäst för det? Precis, stenmans haha.

Vi dansade på onsdagen och det känns som att det blir bara bättre och bättre, dock önskar jag att vi kunde avklara några delar i projketet så jag inte känner mig så stressad över allting, men det kommer. På kvällen for jag hem till Andre och Emilia och bara myste järnet, vi såg en film som var sådär fantasifull och mysig i ett, namnet kommer jag dock inte ihåg men det var ju inte det viktiga. Vi gjorde tabben och handlade lite godis på statoil dock, lär mig inte riktigt hur dyrt de egentligen är haha.

Sofia sötungen Björk har ju gått och blivit myndig också och det är inte illa pinkat det inte! Det var födelsedagsfirande för henne på spaet på hotellet förra helgen men hon bjöd in oss på tårtfikande på söndagen också. Jag kunde inte ta mig dit då men jag fick in en trevlig stund i veckan ändå hemma hos henne. Det var ngt alldeles extra att sitta och prata om allting mellan himmel och jord med henne och Sabina med ljus och naturgodis i deras mysiga vardagsrum. Det var en stund jag behövde och njöt mig igenom, tack för den stunden brudar!
Bra vecka minsann, det fick tiden att gå mkt snabbare fram till lovet kan jag säga. Puss!




            



     





Kommentarer
Sabina

haha vad roligt med bilder och att du har uppdaterat! det har varit massa mys i veckan :) det får vi allt fortsätta med! kram!

2008-10-19 @ 19:15:25
Anonym

allt för dig (; hhaa

men absolut, tänk att jag har fått myst med dig TVÅ ggr också t.om, det är inte illa pinkat! haha kram!

2008-10-19 @ 19:49:25
Vicky

3x Jennifer på en vecka är minsann inte illa! det gillar vi. Puss!

2008-10-20 @ 00:11:58
Oxx

haha, and i loooove 3xviktoria! (:

2008-10-20 @ 17:40:59
Ivarsson

Ser ut som en ordentlig mysvecka. Och det var kul att se dig med, flyter livet på hemma i vmina?

2008-10-21 @ 09:12:39
URL: http://norrlander.blogg.se/
Oxx

ja det var det verkligen, ett perfekt avslut innan lovet (: tackarr, jag var dock lite seg när vi sågs men huvudsaken att jag såg dig en stund så (: haha

jadå, det är rätt mkt med projektarbetet kanske men annars funkar det fint (: ska du komma hem ngt mera snart föressten, lr vad har du för planer? (:

2008-10-23 @ 19:47:36
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0