Live in the sky

Jag vet egentligen inte alls varför, men jag var inte särskilt sugen på att fara ut ikväll.
Det kanske hade varit lite annorlunda om jag faktiskt varit myndig och kunde känna att jag kunde ta mig in till alla fina vänner utan att vara osäker på ingången. Men snart handlar det inte om åldern längre, eller ja, snart med stora bokstäver kanske man ska säga.

Har hunnit vara hos Johanna och arbetat lite granna med projektarbetet, var rätt underhållande att läsa svaren på alla enkäter som vi delat ut. Vissa svar är bara klockrena rakt igenom, och vi hann även med att kolla en snabbis på inspelningen, och vi bestämde oss lite smått för att slippa filma igen, känns oerhört skönt måste jag säga!

Annars är det en fin hemmakväll som gäller för min del. Vi har lagat god mat och myst framför tvn med härlig efterätt, precis som det egentligen ska vara. Jag tror att jag ska slå på en film och bara drömma mig bort, ta tag i morgondagen istället, med promenad och solo ( förhoppningsvis ). Måste bara tillägga att en av dom finaste synerna jag sett var ikväll när vi var på kyrkogården, så mkt ljus som fanns överallt och där man faktiskt vet om hur många som lägger ner tid och far till sina nära och kära och visar omtanke på den här kvällen, det var verkligen speciellt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0