Turn around man,

Jag chansade på en lyckad kväll och det var precis det jag fick! Inte för att jag kunde tro annat med det söta sällskapet!
Det handlar om födelsedagsfika hemma hos bea med sötaste flickorna som finns, jag blev så glad av att fördriva tid i deras sällskap. Som vi skrattade, åt och pratade om gammalt/nytt. Det var den perfektaste lördagskvällen jag kunde ha fått , längtar till favorit i repris, haha!

Jag tänker ladda upp bilderna på Anna nu när jag har fått ordning på lite mera bilder, hon är verkligen den sötaste barnet i världen. Jag fick känna mig älskvärd på ett lite annorlunda sätt men det bästa med hennes besök var nog allt att jag fick se hennes söta ansikte somna i min famn. Barn sprider enbart glädje måste jag få säga, plus att jag slänger in ett litet puss till världen!



   

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0