We had our time of moments

Jag både älskar och hatar att kolla på bilderna från min resa till Jenny. Jag blir lika glad varenda gång jag tittar på dom och insåg hur mysigt vi hade det men det kan inte låta mig ifrån att sakna henne som en tok. Det känns som att det kommer vara för mkt begärt att fara tillbaka till henne om några veckor bara, det krockar när jag ska till ume och jag känner att jag kanske spenderar lite för mkt pengar för mitt eget bästa, men jag ska inte ge upp än, det kanske går.

Att få vara en del av Jennys artonårsfödelsedag var verkligen en av dom bästa sakerna som jag kunde få. Det kändes så underbart kul att träffa dom människor som hon har i sin omgivning ( som jag inte träffat tidigare ) och få se vilka fina människor som är hennes vänner. Att se hennes glädje över att dom faktiskt fanns där för hennes skull var otrolig och sen var ett stort plus i kanten att alla gick så bra överens. Jag lärde känna några otroligt trevliga damer, dom var verkligen ngt i min smak!

Jag måste bara berätta att jag har testa att äta sushi för första gången i hela mitt liv också, haha! Det var så mysigt att sitta i fönstret på kuddar och titta på allt folk som rörde sig överallt. Jag visste om att det skulle vara en speciell smak men jag måste säga; jag gillade det! Det kommer absolut bli flera ggr av den maten, men både jag och Jenny var överens om att det inte var en maträtt man skulle äta med folk man inte kände sig bekväm med, jag tkr det ramlade mest utanför från början istället för min mun, haha men det kan bero på att jag inte är en sån stor stjärna att äta med kinapinnar heller, haha.

Vi bakade massor inför hennes födelsedag och hann göra ett besök hos Ylva och Ture med god mat ( ! ) och varit inne twice på roasters och njutit järnet. Jag har inte bränt så fasligt mkt pengar på massor av kläder faktiskt, känns väldigt skönt måste jag säga eftersom jag snart ska till Ume. TACK för en underbar fin helg med dig sötnos! puss







  

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0