Be my mirror

Det vart en riktigt härlig kväll igår, impuls. Jag hängde med och käkade middag och fruktsallad med Viktoria och Anna, där ingick också en liten stund åt att färga annas hår, hon vart jätte fin! Underbart att umgås med dom hela kvällen, det var uppskattat tidsfördriv, särskilt när jag annars antagligen hade åkt hem och gjort onödiga saker och tänkt onödigt massa. Bra start på min vecka.

Det är september men jag förväntade mig iaf inte frost imorse när jag skulle kliva upp, det är sådant som kan göra att världen känns automatiskt lite deppigare, tråkigare på ngt vis. Jag vill ha tillbaka värmen, bara för en liten stund så att man kan släppa sommarkänslorna i lugn och ro, när man är själv är med på noterna. Men nu är det bara att blicka framåt, till skotersäsongen och alla vinteraktiviteter, muhms!

Jag såg min chef som jag hade i sthlm på avstånd idag, min glädje är obeskrivlig! Han var inte som en chef för mig, han var annorlunda, bara riktigt bra rakt igenom! Känns lite speciellt att jag kan sakna en person så, särskilt när han var min chef. Men glädje för dagen så det räckte till iaf, det tackar vi för!

 



Kommentarer
sandra

man vill ju bara grina när de redan har blivit frost ute, sån tur är så har de inte nått sig till västanbäck än tro jag hahah.

2008-09-02 @ 21:51:30
URL: http://wounderbaum.blogg.se/
Oxx

agree, det känns som att allting tar slut så snabbt! hahaha det kommer kära du:p puss

2008-09-11 @ 22:37:37
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0