Lay your head down child

Hemma efter trevlig kväll och ett födelsedagsfirande. Det började med skattjakt genom villis för Emilias del och sen mat på lilla hotellet. Och då handlar det inte bara om lite mat, det var i mängder, tårtan var nog trots allt godast ( och snyggast! ) och sen avslutade vi hennes firande med bowling med bara allmänt mysigt folk. Väl i kyrkstan såg vi hell ride som var inte dålig, den var JÄTTE dålig! Jag förstår inte att man kan få skriva ett manus eller ens göra den filmen, det var sex och motorcyklar överallt, nejtack?! hahah. Men kvällen vart iaf som planerat, med mkt mysiga inslag och det är jag glad för.

Nu är jag hemma och ska käka surströmming med Gunilla runt fyra, det kommer nog bli en mysig lördagskväll trots allt, även fast jag trodde att den skulle se helt annorlunda ut. Men jag är glad för timmarna som hittils har flutit förbi och tror att resten av kvällen kommer bli lika bra, särskilt när jag känner lukten av nybakta bullar genom min öppna dörr. Idag är en bra dag, ett puss på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0