Like a hunger

Dansen var både underhållande och lite jobbig då jag kände att min hjärna var någon helt annanstans. Den hängde inte alls med på vad vi gjorde, jag kunde inte placera stegen och min kropp i samma takt, men det finns alltid bättre och sämre dagar. Idag var en lite sämre dansdag. Men resten av dagen var mysig, sju stycken av brudarna från klassen for hem till Caroline och käkade tacos och började se en svenska film som hör till kursen. Bara tanken av att vi faktiskt satt hemma hos en söt lärare och myste är härlig, det är inget som är vanligt men hon är verkligen en trevlig tös, och jag gillar att det kom upp på tal och att vi faktiskt genomförde det. Jag hann inte se filmen, så det blir till att låna den och kolla hemma, hade varit mysigare med klassen dock.

Jag kom ändå hem så att det inte kändes som att det var särskilt mkt kvar av kvällen som jag kunde ta reda på men en stund yoga hann jag faktiskt klämma in. Vi har fått en yoga film som jag var tvungen att utforska, önskar verkligen att jag kunde vara lite vigare, men om jag inte sätter latsidan till kanske det faktiskt ger ngt. Well, när kvinnan började stå på huvudet vart det lite overkill för mig, men dit ska jag ta mig, någon dag. Avsluta kvällen med te och en skön dusch, jag är nöjd med dagen. Puss


Kommentarer
Jeanny DLC

Hej hej.

Haft en bra dag ?



snälla hjälp mig att vinna genom att klicka på mobilen, inget du behöver bli medlem på.

2008-09-15 @ 22:24:43
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
michelle

söt blogg:)

2008-09-15 @ 22:29:29
URL: http://lyxaholic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0