Run to you

Basketmöte - check
Förberedelser för studentmössorna- check
Förberedelser inför födelsedag - check

Det har varit lite stressigt dom senaste dagarna men jag gillar att ha mkt att stå i, bara det inte går överstyr förstås. Jenny har varit min klippa när det gäller studentmössorna, puss på nah! Det är så underbart härligt att vi är två om det, att vi gör det tsm och hjälps åt, toppen säger jag! Nu är förberedelserna färdiga, affischerna utsatta, schemat fixat ( efter många om och men ) och klasserna informerade, nu hoppas jag bara att dagen D går smidigt fram.

Jag tror morgondagen kommer bli mysig, jag hoppas på mkt uppskattning och att det faktiskt fungerar som det ska. Jag ska dokumentera så gott jag kan och bara njuta mig igenom kvällen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0