You stay on my mind

Idag hade vi aktivitetsdag, jag satsade på att vara aktiv hemma istället. Jag hade farit om det hade varit flera från min klass, men jag har en väldigt stark känsla av att jag skulle vara rätt ensam haha. Jag har hunnit med rätt mkt i läxväg idag plus en efterlängtad sovmorgon, tackarrr. Vi har nyss haft besök av Ralf och Krister, käkade urgod kladdkaka och myspratade, det gillar vi!

Imorgon, det är fredag och det blir umeå för min och sandras del. Hon och jag har pratat om den här helgen ändå sen i somras och nu kommer den äntligen bli av, och vad jag längtar! Det kommer kännas så bra att bara rå om varandra och hitta på massor av mysiga saker, däribland inräknat besök hos söta stina! Jag vet att det kommer bli toppen, där är pengaförlust också inräknat. Jag ska skynda mig att sova igenom natten så att det går fortare, som när man var liten.

Jag tänker lägga in lite mysbilder från mitt och sofias senaste besök på Stenmans, puss på henne!





Kommentarer
Cilla

Du och dina fikapåstenmans! :D Mysigt att fika!

2008-09-11 @ 23:19:35
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
tovelina

du skulle varit på aktivitetsdagen, det var mys :}

2008-09-13 @ 01:11:55
URL: http://toveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0