You touch me with your laugh

Jag tänker försöka dra mig till sängen, även fast jag och sandra tog en lång och skön sovmorgon ( ! ) idag så har jag faktiskt börjat tänka lite mera på min sömnbrist som har funnits med mig så länge. Jag inser hur mkt bättre jag mår när jag lägger mig i tid och det är ngt jag ska gladerligen fortsätta med. Jag har placerat min fot hemma efter en fantastiskt mysig helg med min söta vän. Vi har hunnit med så mkt men samtidigt så lite, tiden har inte funnits med oss på ngt sätt, den bara försvann! Jag har införskaffat lite nytt, träffat nya människor, har hunnit vara med söta stina&anders och ätit massor av gott. Det behövs nog inte mera just nu, bara en liten längtan till imorgon då vi alla ska hem till Caroline och se film, perfekt!

You can't keep me from talking
Can't keep me from praising you
When you're around


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0