Big battle time

Imorse undertiden som jag satt och väntade på bussen kom en söt flicka ( I ) in i korridoren där vi satt och började hjula ngt otroligt på golvet, rakt och fint!

Jag- Men herregud vad duktig du var på att hjula!
I - Tack.
Jag - Du måste ju lära mig alla dina hemligheter så att jag också kan hjula lika snyggt som dig, haha.
I - Hemligheter? Vilka hemligheter?
Jag  - Ahaa, så du har inga hemligheter alls du? Du bara hjular snyggt utan ngt trick?
I - Jaaaa.
Jag - Har du övat mycket eller?
I - Njaah. Men alltså....hm.....ni är ju så stora, därför kan ni inte hjula.

Stora? FÖR stora för att kunna hjula? Hörredu fröken, vill du ha en battle mellan dig och mig eller?Är det de du ute efter? Direkt på golvet, här och nu! Jag ska minsann bevisa att "stora" barn också kan hjula, titta och lär fröken fräken!

Ja, ni kan säkert lista ut resten av biten? Jag skämdes över mina dåliga "hjulkunskaper" och började lyssna på musik istället, en sak som "stora" barn iaf kan klara av.


Kommentarer
sabbi

haha håll dig till stora barns rätta aktiviteter jennifer! ;) nej jag skojar bara. Men nu ska jag iaf bli bättre på kommentera, som jag lovade :)



haha puss

2009-04-08 @ 23:03:11
Maria

snart kommer STORstadsborna med STORhunden så vi alla kan vara STORA tillsammans. Då kan vi saker STORA barn gör ex: röka pipa, dricka champagne, lösa korsord och få en stroke.

2009-04-09 @ 11:05:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0