Cake for me, cake for you

Igår var vi på  72 års-kalas, en som fyllde 50 och den andra 22 år = 72 års kalas, precis.
Dom hade dukat upp med massvis med tårtor så det fanns och blev över i stora mängder.

(När vi skulle till att fara );
Födelsedagsbarnet ; Men vänta lite, så får ni med er tårta!
Jag - Nej, men inte kan vi ta med oss eran tårta inte.
Födelsedagsbarnet - Jodå, det är så mkt kvar och vi kommer inte äta upp allt ändå.

Tårta? Ser jag ut som en person som föredrar sådant eller?Tror du i din vildaste fantasi att jag skulle förtära tårtbiten när jag kommer hem? Tror du överhuvudtaget att jag ÄTER socker? Nejtackdu, jag säger vänligt men bestämt nej tack, ni får behålla eran goda tårta för er själva!

Truth to be told? Jag har massvis av utsökt tårta som väntar på mig i kylskåpet, JAG ÄR I HIMLEN!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0