Don't give me the fake smile again

Jag kan knappt tro att det redan är fredag. Den här veckan har gått fasligt fort, jag har inte hunnit med den på något vänster. Men jag kan ju inte precis säga att det är deprimerande att inte hänga med i veckan precis, snarare en glad överraskning när man står framför en fin och lång helg!

Jag och syster hann gå en promenad innan det började bli mörkt ute, och perfekt i tid till så ska det låta som jag snart ska placera mig framför. Tuffsan var med oss, hon som hade det lite bättre än oss andra när vi skulle gå på skoterleden, ni kan ju gissa vem som sjönk och vem som det höll för.
Precis, för mig höll det galant, tuffsan däremot sjönk som en sten. Tog jag med mina söta hund för den goda sakens skull frågar ni nu? Nej nej, för samtalets skull.

Hur har din dag varit då? Träffat mycket nya människor? Inte det, men det beror på att du hänger med samma personer hela tiden förstår du, inte kan du hänga med bara hundar, det är inte bra för sinnet. Variation min vän, variation. You need to think outside the hundgård så att säga. Eller var det outside the box? Är inte riktigt säker på det där.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0