Honey, please don't.

Nationella är bortgjort. Jag kom till den stunden då jag kände ; det spelar ingen roll hur många fler timmar jag sitter här, det kommer ändå inte komma ut ngt mera vettigt från skallen! Så det var då jag gick. Dear God, hoppas att det inte var väldigt dumt gjort utan att jag får ett bra betyg iaf, amen.

Passade på när jag hade chansen inne att åka hem med tidiga bussen, händer inte alltför ofta måste jag säga. Närmare bestämt, två ggr/termin ungefär. Jag hade inte riktigt obeserverat att det var första april men det fick barnen som hoppade in i bussen mig väl uppmärksammad om.

Barn 1 ; Vet du vad, idag stegrade jag med mig häst!
Jag ; jas...( hann inte riktigt svara måste jag erkänna)
Barn 1 ; APRIL APRIL!!!!

Barn 2 ; KOLLA KOLLA, det är en spindel på din ruta!
Jag; Alltså...( tänk er ungefär en halvsekund in i svaret)
Barn 2 ; APRIL APRIL!

Jaha, tack. Schysst att ni förstör själva grejen med aprilskämten liksom. Ni har missuppfattat alltihopa,det ska låta trovärdigt om ni har missat den biten. På min tid var det iallafall andra bullar, då skämtade man iaf om flygande elefanter bakom lärarna!

Vaddå jag var lika dålig som barnen? Att jag hade minst lika dålig humor och missförstod aprilskämten som dom gjorde? Ni har fel!!

Eller så har ni rätt, jätte rätt.


Kommentarer
vickypuicky

Dom tycker det roliga är att säga April April ju!:D

2009-04-01 @ 20:12:54
J

hahaha, jag har förstått det nu! Söta barn, söta barn! (:

2009-04-02 @ 21:58:30
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0