Let me pray for you

I princip alla som jag känner har sett twilight. Jag har däremot bara hört talas om den, hört folk diskutera den, nära vänner åtrå sig av huvudpersonens bild och liknande, tills nu vill säga - eftersom jag såg den tidigare i veckan.
Jag är alltid så rädd att jag ska få antingen för stora förhoppningar på filmerna eftersom jag har hört folk prata om dem ( vilket är svårt att undgå ) eller tro den är för dålig och bara bli positivt överraskad.

Efter filmen sa min vän till mig;

- Men Jennifer, du är alldeles för girly!
( och det eftersom jag satt och gapade över Robert Pattinson )

Men herregud, jag är verkligen som alla andra - vilken hunk han är! Och den enda vettiga frågan jag ställer mig själv är ; VARFÖR ÄR HAN INTE MIN HUNK?!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0