No he can’t read my poker face

På påsk har vi alltid en traditionell "pub" i byn. Det låter inte särskilt advanced men i år blev jag överraskad. Det var längesedan jag har sett så otroligt mycket folk i våran byn, samlade på ett ställe. Jag hade fint sällskap hela kvällen, och till min stora glädje fanns det - karaoke!

(Jag bestämde mig för att vi skulle önska låtar till karaoke´n)

Jag - Hjälp mig nu, vi måste önska lite låtar som dom kan spela. Men vi måste ta låtar som alla kan, det är så mycket roligare då!
Hjälp person 1 - Jag vet, främling !
Jag - JA, alla har hört talas om Carola, bra där!
Hjälp person 2 - JAG VET! Den dära...ehm...vad är det den heter igen? Poker face.... med lady gaga?
Jag - ? hahahhaha

Det är inte frågan om att jag inte har någon koll på vilken låt det är. Det som överasskade mig var att det var en kvinna 40 +  som önskade låten. Det är sådant som jag skrattar åt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0