People walk around

Jag skulle lägga till en väns msn eftersom jag inte har haft den sedan tidigare. Knapprade in den, och väntade. Jag fick sedan veta att det inte alls hade funkat,enligt henne, vilket jag inte alls kunnat förstå eftersom jag med säkerhet hade skrivit in rätt adress.

( Nästa gång jag loggar in på msn. Jag ser visningsnamnet på en ny person i min kontaktlista = Den nya vännens adress förstås)

Jag - Hah, adressen funkade visst iaf!

(Inget svar. En lång stunds väntan)

Min vän- Vem är du?

( Lite smått panik. Min vän borde inte fråga vem jag är?! Kollar adressen igen, kollar namnet, tillbaka till msn fönstret, tillbaka till namnet. Frågan jag ställer mig är; har jag missat ett A i adressen? Svar ; Det har du Jennifer.

Jag - Riiight, adressen funkade alltså INTE. Ursäkta.

Typiskt mig. Jag kollar aldrig särskilt noga. Mysteriumet vem personen i fråga egentligen är har jag inget svar på. Ett är iaf säkert; det är inte MIN vän iallafall. Ajsing bajsing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0