Cozy mamá!

Att vara hos Viktoria är alltid lika uppskattat. Hos henne får man alltid känna sig så ompysslad och omhändertagen så det finns inte, lyx så det bara skriker om det. Det var massor med skratt, grillat och härliga samtal, en glädejspridare i högsta grad!

V - Vill du ha ngt speciellt att dricka till maten?
J - Nejdå, det blir bra med vad som helst, kanske mjölk eller juice?
V - Okej...eller vänta, jag vet precis vad vi borde ha!
( Stolen styrs fram till ett högt skåp och en flaska vin plockas ned )
V- Den här ska vi ha!

Men snälla du! JAG mysdricka vin på en tisdagskväll liksom? Nejtack, det är inte riktigt min grej. Har aldrig gjort det förut och tänker defenitivt inte göra det till min grej heller för den delen. Om ngt ska drickas till maten får det bli mjölk,  det är gott och det stärker dessutom skelettet - har hört att det är bra liksom.

Ni förstår säkert vad vi drack till maten, det var en sådan mysig idé! Förstår ni nu vad jag menar med lyxa till det? Det var gott och mysigt, puss på henne!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0