Jumping in the house

Ni kanske inte vet om det, men våran klass är oerhört rik. Vi badar varenda morgon i tusenlappar, har femtiolappar i brallorna och brukar vanligtvis slänga bort massor av tjugor eftersom vi anser att vi har för många, och jag menar - vem orkar bära omkring på för mycket pengar liksom? Tunga saker säger jag bara.
 
 Och då undrar ni kanske varför vi gick och åt även fast det fanns gratis käk i matan ( inte bara därför att vi är störtrika villsäga)? Men jag kan inte riktigt svara för dem andra egentligen. Men jag kallar det belöning, och inte bara det- skit god belöning för övrigt!

( Nej jag vet. Det är bara så mycket härligare när man har en anledning att bränna pengar på. Jag har massvis med "belöningar" ska ni veta, haha )












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0