Around the clock

Andra omgången av halmstad semestern. Så fort jag tittar på bilderna vill jag tillbaka och njuta lite extra men eftersom jag har skaffat mig ett par kontakter får jag helt enkelt se till att göra det i praktiken en gång till.

någon gång

typ om några månader

eller år?

snart får duga för stunden

Dock skulle jag kunna skippa alla maneter, även fast dom inte är farliga ( eller ja, vissa ) så simmade jag mest omkring och spande efter några som skulle döda mig ( nej, jag vet - det kan dom heller inte göra ) vilket måste ha sett rätt så dumt ut !
Men ja, det fanns fler människor som såg roliga ut - som transvestiten som bar högklackat, kjol och skägg ? Det kändes som en rätt så rolig blandning, men klart - att blanda på är ju aldrig fel. Men jag hade något roligt att titta på iallafall och det är ju aldrig fel, haha.












 


Kommentarer
Ida

jag vill också till Halmstad! :)

2009-08-02 @ 21:00:17
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Lillemor

MYSIGT NI HAR HAFT DET DÄR I HALMSTAD...ÖNSKAR JAG HADE KUNNAT VARA MED KRAM Lillemor

2009-08-04 @ 16:56:55
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0