Hard rock

Igår var jag en bortskämd liten flicka, vi åt på hard rock café till middag och så gott det var !
Hela stället var så speciellt att jag mestadels satt och tittade runt i rummet för att kolla på den coola utsmyckningen. ( jodå, jag hann vara social också - två saker samtidigt vettniiii ) . På väggarna fanns tv - skärmar som spelade olika musikvideos och ett antal gitarrer fanns att hitta i rummet.

Nu har jag bara ett par kvar att gå på innan jag har gått på alla som finns i världen!!

det är inte så fasligt långt kvar

typ

39

.....

Eller så gör jag något annat av mitt liv ?

typ...utbildar mig till något bra och skaffar ett bra jobb?

....

NÄEEEEH!!








 


Kommentarer
merika

stämmer det jag har hört om din framtid? ;)

2009-08-05 @ 11:10:30
URL: http://emmamerika.blogg.se/
J

Hoh, det beror på vad du hört om den ? (:

2009-08-08 @ 20:50:37
URL: http://oxx.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0