I´m looking to it

Var ute i parken igår och stekte, och har insett till min förfäran att jag har köpt en tjock engelsk bok. Inget fel med det tänker ni nu, nej egentligen inte, engelska är hur bra som helst att läsa, jag lär mig bara mera och sådant kan aldrig skada men nu hör till saken att jag känner att jag tappar läsglädjen eftersom jag ska bli säker på orden innan jag fortsätter, jag vill ju förstå ALLT!

det blir inte samma sak som när jag läser om en stor fight som utspelar sig ;

han slår sakta mot...axeln....och griper tag.....i den stora ...byxan ? gropen ? grodan ? yxaan ? jaha, YXAN!

Innan den meningen är slut har jag nästan glömt bort vem det var som stred, vem läste jag om egentligen ? Eller ännu bättre, vilken bok håller jag i handen ? yeah, you get it - jag kommer förstöra boken innan jag är färdig med den, haha.







 



Kommentarer
Vicky

WHuuut? var det en citronskiva i när du köpte vattnet?:O

2009-08-03 @ 15:12:42
J

Haha, nej det har jag stoppat ner själv ; p men hursom, är det rätt så komiskt :p

2009-08-03 @ 22:12:51
URL: http://oxx.blogg,se
Vicky

haha. jag tänkte väl!

2009-08-03 @ 22:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0