Kissing the life

Igår var jag på något fiffigt  ( läs - bra för plånkan ) , nämligen utegympa!

Det är ett ute pass i en park fast gratis ! Jag har börjat bli rätt så less på min träning och det känns så skönt att bege sig till ett ställe och sedan bara lyssna på en kvinna som står skrikandes på en plattform med bra musik och bara följa med i svängarna.

Då handlar det dels om att få vara ute i solskenet och träna men även att slippa tänka på vad jag gör  - hallelujah säger jag bara åt att hoppa till alcazar med andra människor och slippa planera vad  jag vill göra  för nästat steg!

Imorgon ska jag gå på ett pass som en kille har, det kanske blir som om jag hade blivit antagen till lumpen fast jag  hoppar till lady gaga ? Man vet aldrig .





Kommentarer
Merika

Kärlek till västkusten ;) Ja, jag hade tänkt vänta med ansökningen men hade inget bättre för mig:P

2009-08-04 @ 19:34:51
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0