Viva la loca

Att börja kvällen med fina vänner i ett fint sött kök. Musiken som flödar ut från bergsprängaren och den goda maten som lägger sig fint som snus i magen. Härliga samtal och skratt som lägger sig som en fin minnesbild som jag tänker förevigt spara. Att cirkulera från dansgalans insläpp till statoilkön som en nykter individ i samhället med en fin vän på passagerarsidan. Avslutningsvis rymdes både vattenmelon och en tekopp i kroppen som gjorde att jag somnade mer än gott i min säng.

Att uppskatta vännerna som finns runt omkring, ni kommer att vara mina ögonstenar så länge jag lever! TACK


















Kommentarer
sabina

åh tack än en gång för igår jennifer. tycker om er :) hoppas det är okej om jag lånar lite bilder senare. kramar

2009-08-30 @ 15:06:44
URL: http://sabinabjork.blogg.se/
J

Men tack själv sötaste, det var verkligen höjdpunkten att vara med er!! (:

Ta precis hur många du vill söta du, kramar!!

2009-08-31 @ 10:40:27
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0