Sunny day

Nu är det så att jag har lovat sandra ett inlägg tillägnat henne så det finns ju inget i världen som ska låta mig inte hålla det avtalet , så varsågod sötnos - tillägnat dig med alla bilder från HALMSTAD som var min semester!

Och ja, som ni såg trodde en av mina vänner att jag var utomlands ( hur dålig kontakt har ni egentligen tänker ni nu ) men jag flög till halmstad som jag måste säga är näästan som utomlands. Sandstränder och havet  - det är väl ungefär det man far utomlands för att fånga? Eller ja, möjligtvis maten men det löste sig mer än bra i halmstad det med - älskar nya recept !  ( om du läser det här mamma var det inget erbjudande att jag ska sköta maten i huset resten av min levnadstid, bara informera om recepten )











    

     

Jag kan nog faktiskt inte hålla allt som jag lovade, mera bilder to come senare säger jag istället. Som ni ser hann jag med rätt så mycket på en vecka, sol, bad, kaffe, barn och såpbubblor, grillning vid havet  och ja, en av dem viktigaste sakerna -. utelivet i halmstad!



Kommentarer
Merika

stränderna är jätte fina i västkusten:)

2009-08-02 @ 16:58:25
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Vicky

Åhh! Du har verkligen haft en fin semester i Halmstad och det verkar GRYMT vackert där! puss

2009-08-03 @ 09:38:10
J

Om du ändå kunde ha varit med sötnos!!Ja egentligen bara två dagar av sju, men då passade vi på kan jag lova! (: puss

2009-08-03 @ 10:27:56
URL: http://oxx.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0