Welcome to the world

Att vara med om ett dop. Känslorna blev allt så mycket starkare över allt det fina när det utspelade sig i trädgården vid sjön, precis som jag tänker drömma om att ha det en gång. Alla människor samlade för en persons skull, Julia. Fina vackra Julia. Umgås med släkten under ett par timmar där sliskbordet och bordsunderhållningen var i topp, min egna söta tjocka släkt.

Att sitta med fina vänner under kvällskvisten och se mörkret slå till, samtidigt som godsaker i mängder var uppdukade. Musik och bilder i en himla blandning, men även skratten och de otroligt fina människorna. Mysipys kväll.










   

   


Kommentarer
Birgitta Lilja

Undrar jag vad du menar med TJOCKA släkt.

Fast jag fick ju vara med på bild.

2009-08-19 @ 10:23:05
J

Hoho, fritt att tolka! ;)

Ohja, är man en av Jennifers favoriter får man sin plats på den här sidan (:

2009-08-19 @ 15:30:26
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0