Black moon

Hört i kön.

- Jajustja, och så skulle jag vilja ha saffran, två paket.

HAHA, tänkte jag som undrade starkt om personen i fråga hade någon aning om vilka snuskigt höga priser saffran har i år, eller ja, dyraRE än vad det vanligtvis brukar vara.

Personen betalar och ställer sig och undersöker kvittot ; - men fyfan, 35 spänn STYCK, bara för lite saffran!

Då kände jag hur lugnet spred sig över min kropp, tur, det är inte bara jag och anna som rasat över saffrans priset i år,vi är normala! Hörde du det anna ? vi är inte ensamma, och alldeles alldeles normala!



Kommentarer
Vicky

JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!

2009-12-10 @ 13:36:19
URL: http://teech.blogg.se/
Anna

Klart vi är normala! Always! Till och med när vi dansar woppapschouaari woppapschouaari woppapschouaari KRÅKAN runt granen på skansen ;]

2009-12-11 @ 10:02:56
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0