Caught in the middle

Tillbaka från ett kort och intensivt besök i Vilhelmina. Jag lär antagligen ha gått upp 10 kilo under veckans gång av den urgoda maten och lyssnat till mina fina vänners liv och berättelser sedan jag såg dom sist, vilket var en skrämmande lång stund sen. Blivit grattad av underbara på alla dess vis, och blivit bortskämd i mängder av klappar. Kramat om min familj en extra lång stund, och njutit av att se deras ansikten. Stockholm välkomnar mig med en bekant på flyget och en väska med övervikt. Nu ska jag landa och andas en stund.


Kommentarer
Anna

Åh, sthlm är inte alls lika bra som norrland nu. jag har hemmacravings jennifer, hjälp mä! ;] Dejt nyårsafton dårå, ska vi styra middag eller vad säger du? Några specifika matmässiga önskemål? Vi funderade på plankstek..?

2009-12-29 @ 08:22:39
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0