How did you make it so far?

En promenad från jobbet hem, den bästa biten var att passera fridhemsplan och titta på all rörelse och allt ljus som skiner överallt. För att öka på julkänslorna en gnutta vad gud god idag,  det snöade minsann, snööö, tänk er äkta riktig snö! Den varade i någon minut, och sedan såg jag inte skymten av den igen. Lycka som varar i några sekunder eller inte, lycka säger jag.

Jag ska bege mig senare mot kvällen till min fina vän som har kommit hem från Vilhelmina, som förhoppningsvis har massvis med fina saker att berätta om årets skyltsöndag som jag missade och allt annat mys hon haft för sig, vi har bestämt oss för att ge oss på att göra knäck, hallelujah!



Kommentarer
vicky

Tack för den fina pratstunden det är alltid lika uppskattat! jag hoppas att knäcken blir god ;)puss

2009-12-01 @ 22:39:46
URL: http://teech,blogg,se
Anna

Gullebulle, det var mys med knäcken (även om det var den mest långdragna knäckkokningen ever). Mys att vi såg julkalendern imorse också, vi kör repris imorrn I say! Luv

2009-12-02 @ 08:38:59
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0