I´m electric

Jag är uppe med tuppen, alldeles för tidigt för den delen också eftersom jag glömt att ställa tillbaka klockan, men frukost i en timme extra är aldrig dåligt, kanske lite fel prioriterat, på eftermiddagen kändes det som om sömnen skulle funnits längst upp på min lista. Det var lucia, men jag glömde totalt bort att slå på tvn och få lite julstämning.
Tur att reprisen finns för oss som dels är sjusovare, och vi som är uppe men totalt glömmer bort att söndag den 13:e december knackar på dörren.

Vi bjöd över ett par trevliga människor på glöggmys. Jag är inte särskilt förtjust i glögg, men jag börjar bli sakta men säkert. Istället för en saftig god kaka som tilltugg gjorde vi hederliga våfflor och skar upp de små hjärtformade bitarna och åt för glada livet, om vi åtminstone tittar hur det gick för mitt lag.

En vecka kvar, sen ska jag dricka glögg i min egen soffa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0