I see a man

IDAG av alla dagar är det tillåtet att vara lite extra glad, det var på vippen att jag gjorde mig ett glädjeskutt som skalle Per skulle ha gjort, för idag kom det riktig hederlig snö. Det landade inte på backen och blev ett fint snötäcke men det har hållit på en bra stund nu, och ja  - det förväntas komma mer! Fram med skidor och stavar säger jag bara!

På tal om skalle per, ronja rövardotter är en rackarns fin film så därför blev jag sittandes med att titta igenom klipp från filmen, lovely. Dessutom tror jag det bara är jag som är sen att inse ( tack vare min fina anna ) att Tommy Körberg är med i filmen, men några år senare än alla andra skadar inte, hursom borde man förstått det , han sjunger en aning bättre än dom andra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0