Received

Mottaget klockan 06.23

" Med endast tolv dagar kvar tills vi henne skåda, längtar vi efter att i glasen få skåla. Snart fyller hon år och då ska vi fira och på dansgolvet lira, hon är en stjärna av sitt slag och saknad var dag! "

Är det inte hjärtskärande så vet jag inte vad, det kunde inte finnas ett bättre sätt att börja morgonen med. Jag säger bara, FYLL DU GLASE MITT, ÄR JAG HEMMA PÅ TVÅ RÖA OCH MED PÅ ALLT !

( och puss och tack sötaste, det är precis sådant där fint en människa behöver få höra )


Kommentarer
Sofia

Vem är personen i fråga som skrivit ihop detta? fyndigt må jag säga! och visst stämmer det bra in. Saknar dig med :) kram

2009-12-12 @ 09:22:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0