The city is at war

Jag lät en trevlig frisör på hair solution klippa i mitt hår idag, det märks inte särskilt mycket ( dels för att all snö gjorde mig som en blöt tvättbjörn såfort jag tog ett steg utanför salongen) , men det känns att det slitna är borta vilket är det bästa. Jag gör som sofia sa, drar handen genom håret och jag känner att att allt slitet är borta och det är en fin känsla det.

När jag vandrade förbi observatorielunden såg jag en hel dagisklass som åkte pulka och skrana i backen, kan ni tänka er hur mycket snö som har landat på backen om vi jämför med dom senaste 6 månaderna ? Jag var så nära att springa fram och rycka åt mig en pulka och göra ett glädjeåk!

"Titta där är Jennifer och kapar en pulka! "  som Anna troligvis skulle ha sagt, vilket fint ögonblick det hade varit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0