Years since it´s been gone

Igår var det julbord med jobbet.
Efter att jag laddat min tallrik med hummer, sjötunga, bläckfisk och sushi beslöt jag för att döpa om det hela till bara mysigheter på en japansk restaurang i gamla stan.
Det blev utgång för en del, men jag drack lättöl och ramlösa och siktade in mig på jobbet dagen efter, fin känsla.

Det fanns även Tatami-rum att hyra. Jag blev sugen. Vem är villig att dela med mig ? Sitta på kuddar och vid låga bord, alldeles sådär lagomt så vi får blodstopp i benen, vår vighet i benen tar ut sin rätt och vi antagligen spiller mat i knäna för att chop-sticksen är dödsdömda att lyckas äta med ? 

 



 

Bild lånad av ; shogun.nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0