All I need was the love you gave

Idag fick jag låna bilen och köra till villis och fira alla hjärtans dag precis som jag ville ha det. Alltså, en dag som inkluderade sandra. Nog för att jag faktiskt inte har någon pojkvän som jag kan dela glädjen med men sandra får vara min pojkväns substitut under dagen helt enkelt, och då kan man inte annat än må bra.
Vi spenderade ett par timmar tillsammans som innehöll promenad och fika.

Alla hjärtans dag är en dag då man ska kanske tänka lite extra på ens vänner, familj, pojkvän eller bara nära och kära. Jag tycker att det kan vara fint att man tar sig en dag och bryr sig lite extra om varandra. Men sedan kan jag kanske vara lite emot när det handlar om att man ska köpa massor av saker och bevisa sin kärlek/omtänksamhet på det viset, inget behöver vara fel med presenter men jag kan känna att bara umgås, och spendera tid med varandra istället är minst lika bra. För det är därför kärlek är så smart, sometimes, det handlar om gesten och tanken som man ger till varandra. Inte materiella ting och liknande, utan känslor, ärliga känslor.
Men sen skulle jag för den delen inte grina ihjäl mig om jag fick en bukett med röda rosor, haha men jag skulle hellre vilja lägga pengarna på ngt man kan göra tillsammans, som jag har gjort med sandra idag.

Min dag har alltså varit bra, so far, så därför säger jag till er alla andra som jag hoppas haft det minst lika bra som jag ; Grattis på ditt hjärtas dag!





Kommentarer
Sandra

hahah jag har kollat igenom dina gamla inlägg och det här känns som inte bara ett år sen utan 100 år sen. Sen var det med semlor någonstans och jag tycker att vi borde ta en uppfriskande ny semmel bild.

Plats, hos mig i Ösd när parasiterna har försvunnit :) puss

2011-01-28 @ 17:48:20
URL: http://sandrahedlund,devote.se
J

haha, men gud - jag har glömt bort hur fint & soligt det var den dagen och hur jag älskade att få fira alla hjärtans dag med dig!



The deal is on, semla hos dig när jag är tillbaka" puss

2011-02-01 @ 19:49:09
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0