Everything starts with an S

Josefin har gjort mig jätte glad. Hon frågade om vi ville vara med i hennes fotoprojekt som hon har på hennes kurs, då hon skulle fota en process och hon ville ha våran dansföreställning. Hur toppen låter inte det på en skala? Vi accepterade det allihopa i gruppen så nu har hon varit med oss dom två sista gångerna vi har dansat och fotat stup i kvarten, men jag märket knappt av henne måste jag säga,hon kan hon. Det är så roligt att ha en sådan sprudlande och glad person bland oss, jag gillar det till tusen.
Så en liten extra dansvecka har det allt varit, wounderful!

Och imorgon gott folk är det fredag, och då ska vi ha finbesök. Brallan och company ska komma upp till oss och vara hos oss under helgen, det känns härligt att dom ska komma upp och hälsa på. Och särskilt att Johan och Maria ska med, det var lääängesen Johan var här, och för Marias del är det första gången, toppen!
Då tänker ni kanske att jag har suttit här hemma i vintermörkret och väntat in timmarna tills dom ska komma, men icket. Jag har städat hela kvällen i mitt rum eftersom dom ska sova där, jag ville inte direkt ta död på dom med chocken dom annars skulle möta när dom steg in i mitt rum. Lite får jag faktiskt tänka på konsekvenserna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0