Just for now

Jag har precis kommit hem från en trevlig kväll med ett par söta brudar. Viktoria skulle komma förbi en sväng till villis och vi tog tillfället i akt och bestämde oss för att käka tillsammans. Det var jag, sandra, anna och Viktoria som placerade oss på krogen och käkade den urgoda tacos buffe´n. ( tacos = maten som alltid går hem!)
Planen var att testa att käka på stenmans eftersom dom är lika coola som alla andra nu och serverar mat ( GOOD!),men vi fick för oss att dom öppnade först sex och våra magar klarade verkligen inte två timmar utan mat till, eller kanske min?, så det fick bli krogen, men lika mysigt för det!

Igår innan jag for till skolan och skulle skriva upp hittade jag en lapp på bordet, och även fast pappa hade önskat mig lycka till förut kunde han inte göra det en gång för mkt, det tkr jag om! Men det söta med hela konceptet är att han har skrivit som ett litet brev, utifall att jag inte riiiktigt skulle veta att det var till mig och att det bara finns en pappa i huset. Man kan aldrig vara säker liksom, hahah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0