Listen to the words

Klockan är lite över åtta och jag har nyss avslutat en bok. En bra bok.

Det är egentligen engelska boken som jag är illa tvingad att läsa ut, som jag måste recensera och göra en analys av. Men jag tror bestämt att det är en av dom bästa böcker jag har läst. Jag är oftast rädd att det ska bli en bok som man tvingar sig igenom för att man är stressad för att avsluta sitt arbete om hela boken, men inte i det här fallet. Jag har sträckläst den, och jag har njutit. Kan ni tänka er hur mycket man kan njuta av ord och rader? Konstigt. Jag gillar boken till tusen, det skulle ni säkert också göra om ni läste den. Lita på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0