Look at the good things you have done so far

Nu har www startat, och jag gick precis förbi idag när dom satte sig på isstolparna. Det är klart, att jag tkr dom är riktigt duktiga som sätter sig i en sådan sits, och särskilt dom som orkar sitta hela tiden, det är strongt ! Och nog blir man sugen på att testa samma sak, men jag måste ju vara helt ärlig och säga, att jag inte för fem öre skulle vilja byta plats med dom just nu - kika på vädret! Gosh, det är i princip snöstorm ute nu, och tänk då att sitta på en stolpe och frysa allting som man äger av sig, haha! Näeh, dom är nog utrustade enough för mkt väder och vind, ska bli spännande att se hur det går för dom! (:

Pratade med fredrik idag,
F - Jag är i tjugoårsåldern...
J - 20? Du kan ju inte säga att du är i tjugoårsåldern juh.
F- Jo, varför inte?
J- Men, är inte du 29?
F- Ja?
J - Men, isåfall är det som att jag säger att jag är i tioårsåldern.
F- Näeh, för du är ju arton.
J - Men du är ju 29!

Well, det var ett rätt så spännande samtalsämne. Men jag måste nog säga, du måste nog face the fact fredrik, du är snart 30, det går nog inte särskilt bra att dölja längre. Ska vi säga 30-års krisen? haha

Jag saknar att skratta med min söta vän, kom tillbaka!<3


Kommentarer
Sofia

haha det där va kul, tyckte vi iallafall ;D hoppas du hade kul igår!

2009-02-08 @ 16:04:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0