Look sunshine

Jag vet inte vad som händer med mig, jag har börjat kliva upp jätte tidigt den senaste tiden, och det är onormalt för att vara mig. Okej, för mig är tidigt klockan halv tio, för annars brukar jag absolut sova längre än elva på helgerna. Jag är alltid dödstrött på helgen, men det beror nog på att jag är dum nog att lägga mig så sent på vardagarna och aldrig får nog med timmar för mitt eget bästa, och på helgen tar jag igen det - kort och gott.

Farfar och farmor skulle skotta av garagetaket eftersom det har kommit så pass mkt snö, och det är alltid lika bra att ta bort det innan det händer ngt. Och mamma sa att jag kanske kunde erbjuda mig att hjälpa till, och varför inte ? Jag om någon borde stå där, så jag klev upp och vi hjälptes åt en stund. Solen stekte och jag trodde jag skulle dö innan jag var färdig, vilken värme! Men efter jag klättrat ned för stegen kändes det riktigt bra, jag älskar att göra folk glad.

Vi tog ändå vara på tiden riktigt ordentligt idag, vi for ut en sväng på skotran och fiskade lite. Jag har inte hunnit med att vara ute särskilt mkt i år ( skämmes på dig Jennifer ), för jag tycker inte att jag riktigt har hittat tiden förut, men det vet vi alla att det är bara bullshit. Vill man riktigt mkt, tar man sig tiden. Därför var det extra roligt att vara ute en liten stund idag, jag som t.om fick fisk, då kan det inte gå fel.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0