Oh happy day

Fettisdag. Fet tisdag. Tisdag som är lite extra fet. En tisdag vi fetar oss mera på?

Jag har ingen aning, det är nog lite av alla alternativen skulle jag tro. Inte tusan är vi tvingade att äta semlor bara för att det heter fettisdag men självklart är det rätt svårt att inte äta upp semlan när det erbjuds enbart för att det är en speciell dag. Jag gillar semlor, så inte säger jag nej inte .
Matan hade t.om slagit på stort och bjussat på en semla för oss skolungdomar, vilken förträfflig idé tänker ni. Och ja, det är inget fel med den saken, jag trodde dock bara inte att jag skulle bli mätt på semlan istället för den riktiga maten. Och varför? Det var köket bestämmer, vilket betyder bruna bönor, fläsk och korv för våran del. Vi bestämmer tillsammans, vilket ser mest aptitligt ut?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0