Rush Hour

Jag hatar, verkligen hatar när folk far. Då blir man lämnad kvar efter en toppen helg och massor av minnen, schysst,  verkligen jätte schysst mot oss! haha.
Det har varit hela familjen Lilja plus härliga Maria som har hängt på, får inte glömma MILO för den delen heller, sötaste hunden som dessutom rymtes i en ryggsäck som vi tog med oss på skotran idag. Väska? Sa hon verkligen väska tänker ni nu? Men jadå, han verkade ha mått rätt så bra där inne i värmen, och tur är ju det.

Det är världsrekord för min egen del, klockan nio varenda dag i helgen har jag varit uppe. Jagvet, det har berott på att dom andra redan har varit vaken då och jag inte velat lega och sova undertiden som dom är uppe, annars skulle jag ha sovit många timmar längre. Men det har verkligen varit skönt, så mycket man hinner med på en dag! Eftersom vi har varit ute i luften hela dagen känner jag hur trött jag börjar bli när man nu kommit in i värmen, jag ska nog styra upp resten av dagen med något annars kommer det gå illa.
 
Okejdå,jag måste egentligen hitta på något så att jag inte saknar dom alldeles för mycket och blir känslosam. Typiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0