The day before

Nu börjar jag bli van, projektarbetet tar upp all min tid, därav så dålig uppdatering dom senaste dagarna. Jag har kommit hem så sent, bara kvällsfikat och gått i säng, ungefär.

Det känns inte som att det faktiskt är lov nu. Jag kan inte känna att det riktigt har startat på något vis och jag tror att det beror på att jag inte riktigt har hunnit med, jag har haft så fullt upp att jag har känt det här som en vanlig fredag. Men när det faktiskt är tvärtom, fredagen till sportlovets början. Imorgon kommer Jenny, jag längtar till tusen, då kommer nog allting ta fart igen, och jag kan känna av lovets goheter.

Dagens bästa - GRATIS fika i tc idag med Ida. Tc tanterna är mina favoriter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0